داشتن انعطاف و جلوگیری از نشت آب :

به دلیل انعطاف پذیری ، در شرایط آب و هوایی گوناگون حتی در یخبندان ترک برنمی دارد و هیچگاه نگران نشت آب نخواهیم بود.

جریان دائمی هوا :

شکل هندسی آندوویلا ، جریان ورود و خروج هوا را ممکن می سازد.بنابراین ضمن تهویه طبیعی از رطوبت و عرق کردن سقف در داخل فضای سالن یا منزل جلوگیری می کند ( فضای آزاد بین تیزه و تایل ها و کناره سقف برای تهویه در هر متر، معادل 85 سانتیمتر مربع است ).

وزن بسیار سبک :

ورق های تایل آندوویلا با سبکی وزن سقف معادل 4 کیلوگرم در هر متر مربع امکان نصب آسان ، مصرف نیروی کار کمتر و جلوگیری از زیان های سقف های سنگین را در شرایط زلزله به همراه دارد ( کافی است وزن یک متر مربع سقف سفالی بین 50 تا 60 کیلوگرم را با وزن 4 کیلوگرم آندوویلا مقایسه فرمائید ).

نصب آسان :

میخ کوبی بدون زحمت.میخ های گالوانیزه ویژه با کلاهک و واشر یکپارچه از نشت آب باران جلوگیری می کند.ورق های آندوویلا با اره یا کاتر مخصوص به قطعات دلخواه بریده می شود.

هم پوشانی کاملاً مطمئن :

برجستگی مخصوص حاشیه آندوویلا طوری طراحی شده است که از نفوذ و برگشت آب باران و برف در کلیه شرایط آب و هوایی کاملاً جلوگیری می کند و همچنین در مقابل فشار ناشی از باد کاملاً مقاوم می باشد.

طیف رنگی (سه تونالیته) :

مشخصه دیگر آندوویلا علاوه بر جلوه و نمای سفالی آن ، رنگ آمیزی مخصوص سایه روشن آن (سه تونالیته) طوری هماهنگ انجام شده است که هر قطعه از طیف رنگ خاصی برخوردار است و کنار هم قرار گرفتن آنها چهره زیبا و طبیعی به سقف می دهد.

مقاوم در مقابل راه رفتن روی سقف :

چنانچه شیب سقف زیاد نباشد به راحتی می توان روی سقف آندوویلا روی قسمتهای همپوشانی راه رفت.

و روی سقف با شیب زیاد که از نردبان استفاده می شود ، فشاری که به سقف وارد می شود باعث صدمه و تغییر شکل تایل ها نمی شود.

صرفه جویی در زیرسازی :

آندوویلا برعکس پوشش های مشابه مثل اردواز و شینگل نیازی به زیرسازی یکپارچه ندارد و به راحتی به روی شبکه چوبی و فلزی با فواصل قابل تحمل نصب می شود.این ویژگی، هزینه زیرسازی را تا 50 % کاهش می دهد.

آندوویلامحصولات